Kleving Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hei, Jeg har hatt bilen på eu-kontroll og må skifte ut setebeltet på fremme på førersiden. Noen som har erfaring med dette? Bilen er en 240 b230f -89 mod stasjonsvogn. Tenker at jeg skal plukke belte fra en annen volvo på huggern. Må belte være fra samme modell og årgang? Er det vanskelig å bytte over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandracing Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 hei! Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være samme model og årsgang. Å bytte belte er ikke vanskelig i det hele tatt! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Bare pass på at det passer i spenna om du ikkje skifter den, elles så passer det nok over. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg