Gå til innhold

Selges: '97 Ford mondeo sedan svart

Ranger emnet


mrsinder

Anbefalte innlegg

Selger min mondeo, KT 53316 da jeg skal ha ny bil og har noen EU feil jeg ikke har tid og ork til � fikse p�. Trenger du en billig delebil, er dette noe for deg.

EU feil er rust i gulvet, feil innstilling i n�rlys og mer enn 30% forskjell p� bremsene bak.

Regreim er byttet p� 226000 mener jeg � huske, har kvittering p� dette.

Bilen har g�tt 247000. Begge hjulbuene bak b�r byttes, dette har jeg skjermer fra veng til, har bare ikke hatt tid til � fikse dette.

Mye nye forstillingsdeler, ny drivaksel venstre side, nye endeledd, ny b�rekule venstre side foran, nytt stabstag bak, nye lenkearmer og nye stabstagsforinger bak.

Har en brukt drivaksel jeg kj�pte fra Lier bilopphugging, ligger ubrukt i bagasjerommet.

Det er ogs� et hull inn i bagasjen fra hjulbuen venstre side, kan sikkert tettes igjen, eller reparere ved � bytte hjulbuen.

Kanalen venstre side er ny for 2 �r siden, men gulvet bak m� sveises. H�yre side er lappet og holder nok en stund til.

Jeg har tenkt � beholde eksospotta bak, da dette er egenlagd, s� den som kj�per m� sette p� en egen stuss bak. Blir veldig fin lyd med st�rre potte bak og �pent filter foran.

Olje og filter er byttet for 1 m�ned siden samtidig som drivaksel bytte, sammen med Girolje ogs�.

Det er halvautomatisk klimaanlegg og antispinn.

Fristen for EU g�r ut 30 juni 2013, selges f�r dette ellers g�r den i pressa p� lier.

Selges 5000,- selges som den st�r og hel, ikke i deler. Dette er ferdig pris, pruting er uaktuelt.

Bilen st�r i Lier. Kan n�es p� tlf: 47465765.

 

Sindre Bergan

Bilder kommer senere idag da jeg sitter p� jobb.

 

Er det ingen interesse f�r 30 juni, g�r den i pressa.

 

Ser at det ble mye rare tegn, tror ikke telefonen min var så glad i å skrive på forum.

Endret av MondeoSindre
Tok med Skiltnummer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår