BTech Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Nå som det begynner å bli litt varmt i været har jeg lagt merke til at det er UMULIG å få det kaldt i audien min. Noen som har erfaring med dette? Jeg har Audi 80 B4 92 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 sikker tom for gass. Samme problem i min, og jeg gidder ikke fylle på siden kompressoren sikkert er svidd pga mangel på smørning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BTech Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 aha! hvordan går man frem for å fikse det a? Noen her inne som har gjort den prosessen før liksom? Sykt kjipt å ha så sykt klam å varm bil hele tia a gitt! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 Trykkfølere skal koble ut kompressor ved for lite gass. Finn en fylleplugg, dytt litt i ventilen med noe passende, kommer det ett bra pssj så er det greit med gass og feilen er mest sannsynlig ett annet sted, er det svakt eller ingen psssj så er det for lite gass. Motor stoppet. Der stopper vel omtrent feilsøkinga du kan gjøre selv, utenom sikringer og løse stikk om det er gass nok da.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg