fagerdal94 Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Hei. Har pr. I dag 5mm spacere fra biltema på passaten min, skulle hatt totalt 10mm, så, det jeg lurer på, er om det går greit og legge to slike 5mm skiver mellom? Burde jeg kjøpe lengre hjulbolter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Det går vel ann å legge to spacere der, men du burde vel egentlig bruke en. Eller ingen? Du veit det er ulovlig å bruke spacere? (Har jeg hørt) Og så klart du må kjøpe lengre hjulbolter. Øker du med 5mm, så kjøp 5mm lengre osv osv Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Veit det er ulovlig ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Kjøp sikkelige ellers begynner det bare å riste å da går hjulagrene dine te pisus Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Kjøper du deg 10mm spacere så har de senter ring til felgene sånn at det ikke bare er boltene som holder fast hjulet. Uten senter ring så kan du drepe alle boltene over tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg