quattro10v Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Har en Stratus 2.5 V6 som jeg synes girer litt for tidlig under kickdown. Fra 1. til 2. girer den på ca 5500, 2. til 3. ca 5500 og 3. til 4. på 4500. Noen som har vært borti lignende med sine biler? Ingen registrerte feilkoder i minnet på bilen, og girer ellers mykt og fint. Hadde en stratus v6 tidligere og den giret på 6200 eller noe mener jeg å huske. Har og et problem til som skjer av og til under oppstart av bil. Kan stå på tomgang i 30-40 sekunder, så plutselig stopper den. Starter igjen med engang og er helt fin fram til neste morgen når den skal startes igjen. Da skjer det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jrtunhei Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Har samme bilen, og det tok noen uker etter kjøp før jeg fant utav kickdownen. hos meg så må jeg trå veldig hardt på pedalen for å få den til å dra turtallet til 6500. Sensoren virker dårlig, så må virkelig presse pedalen hardt i bånn for at den skal gire ned og gi maks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg