Thomas3B Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Hei! Jeg har en 1.8 T som jeg har veldig lyst å montere en dumpventil i, lurer på om jeg må tenkte på noe spesielt, angående LMM (Luft masse måleren) har søkt litt og prøvd å lese om dette, noen sier man ikke trenger, noen mener at man må... noen forslag? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Ka skal med dump det sitter en orginal re sirk ventil på fra før Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas3B Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Ka skal med dump det sitter en orginal re sirk ventil på fra før Tenkte å ha litt kul lyd :) resirk ventilen lager ikke no lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Kjøp hybrid-ventil.. Den resirkulerer helt til det blir høyt trykk - Da slipper den ut et "Phtsssss", som du sannsynligvis er ute etter. Da slipper du også at den driver og dumper når du girer fra 2 til 3 i nabolaget ditt forbi grillpartyet til gamlingene.. :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas3B Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Kjøp hybrid-ventil.. Den resirkulerer helt til det blir høyt trykk - Da slipper den ut et "Phtsssss", som du sannsynligvis er ute etter. Da slipper du også at den driver og dumper når du girer fra 2 til 3 i nabolaget ditt forbi grillpartyet til gamlingene.. :-) Hvor kan jeg få kjøpt en hybrid ventil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 VW Golf Jetta Beetle Passat Bora 1 8T Splitter Hybrid BOV DV Diverter Dump Valve | eBay For eksempel. :) (OBS, DENNE HAR IKKE GARANTERT PASSFORM - KUN ET EKSEMPEL) Får jeg modell, årsmodell og motorkode på passaten din? Så kan jeg prøve å finne noe :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Eg kjøpte ein grei ein fra turbo smart Re sirk dumpventil med PUSJjj Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas3B Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 VW Golf Jetta Beetle Passat Bora 1 8T Splitter Hybrid BOV DV Diverter Dump Valve | eBay For eksempel. :) (OBS, DENNE HAR IKKE GARANTERT PASSFORM - KUN ET EKSEMPEL) Får jeg modell, årsmodell og motorkode på passaten din? Så kan jeg prøve å finne noe :) Passat 1998 3B/B5 AEB :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 (endret) Feks denne; 2 5 inch Universal V 2 Adjustable Type RS s Turbo Blow Off Valve BOV Gunmetal | eBay Tilsynelatende en justerbar BOV, tenker den vil fungere.. Det ser også ut som om du kan bruke den første linken - Passer i allefall til 1.8T på Audi A4 i samme årsmodell. Ellers, kan du jo se litt her: bov 1998 Volkswagen Passat GLS 1.8L in Car & Truck Parts | eBay Endret Juni 5, 2013 av 4pekatt Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas3B Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2013 takk så mye for svar, da blir det dumpventil når lønna kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg