Gå til innhold

Høytalere i døra

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

Etter å ha hørt på de stusselige høytalerene(som er sprengt) i dash'n nå noen dager har jeg lyst på høytalere i døra. Det jeg lurer på er:

1. Hva er det feste til inni der? 5.1/4" ?

2. Må jeg ha av hele dørtrekket eller går det ann å vippe av det gitteret som sitter der når jeg skal strekke kabel og skru fast detta.

3. Er det no stress med å få ned vinduene etterpå? Satte inn i en Pug 106 en gang og da var magneten for stor så vi fikk ikke vinduet mer enn halvveis ned.

 

Takker for svar :)

 

Marius

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er blitt bygd inn i sidelomma på døra, er blitt "sveiset" på noe plastikk over, også laget hull til høytaleren, vanskelig og forklare og er ikke jeg som har gjordt det, var slik når jeg fikk bilen, men kan ta ett par bilder i morgen for tips til deg.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare og dytte en skrutrekker imellom gitteret og plasten..så jekker du den ut..sitter fast i klips..Dette gjelder de på dashen også.

Har ikke skiftet høytalere enda, men mener og huske at noen sa det er 6"..

Mine virka også sprengt..men så løfta jeg opp gitteret på de som sitter i dashen, og de var helt løse...mao ikke en eneste skrue, Høytalerne lå helt løst og hoppa...

Festet det nå da, og det ble "litt" reinere lyd..

 

Broren min driver og får tak i annlegg til meg nå:) gleder meg til alt er på plass :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

mine er blitt bygd inn i sidelomma på døra, er blitt "sveiset" på noe plastikk over, også laget hull til høytaleren, vanskelig og forklare og er ikke jeg som har gjordt det, var slik når jeg fikk bilen, men kan ta ett par bilder i morgen for tips til deg.

Ja, det hadde vært artig å se. :)

 

bare og dytte en skrutrekker imellom gitteret og plasten..så jekker du den ut..sitter fast i klips..Dette gjelder de på dashen også. Har ikke skiftet høytalere enda, men mener og huske at noen sa det er 6"..

 

Kjekt å vite. Er så kjedelig å måtte dra av hele dørtrekket. Går fort noen fester. Hørte en sa det var 5" jeg da. Så da er jeg ikke så mye klokere. hehe.. Får vel åpne opp og måle litt da ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det 6.5" da :) To mot en her. Fikk forresten ordna litt på de på dash'n også. Viste seg å være dårlig kontakt i en "sukkerbit". Nå låter det så reint som jeg kan få de til å spille. Men er ikke akkurat go'lyd. Får ikke spilt så veldig høyt uten at dem spraker.. men men..

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår