arievens Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Hei, Har fått motorstopp på min Sharan og lurer på om noen kjenner problemet. I det siste har bilen vært rar etter start, Når jeg først begynner å kjøre så virker det som bilen plutselig bremser opp og det nytter ikke å gi gass. Slipper jeg gassen og girer så kan jeg kjøre normalt. Dette hender kun i starten av hver oppstart. I dag så stoppet bilen, men Jeg kan starte den og da ruser den seg opp til ca. 2200 omdreininger for så å dø ut med en meget sort sky fra eksosen.. Hver gang jeg starter skjer dette.. Noen tips til hva det kan være og hvordan sjekker jeg det ut.. Turbo er byttet før. Har nylig hatt problemer med bremselys bryter/system som gjorde at bremselys ikke fungerte. Har koplet 12 v direkte via bryter og bak til lys. Turbo og motorstyring er det som ligger nærmest, men hvordan sjekker jeg det ut? På forhånd takk for all hjelp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Kjør å få deg en diagnose på et verksted :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arievens Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Kjør å få deg en diagnose på et verksted :) Hadde jeg bare kunne kjørt den så.... Må slepes da den dør ut med en gang etter rusing og eksos sky... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Spør dr vw roy terje i hagesund han har svar på det meste :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arievens Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 Har du noe kontaktinfo på dr vw roy terje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 Høres ut som turbo.. Ta av innsugsslangen inn på turboen og se med speil og kjenn på akselen, skal være litt slark opp/ned, men ikke inn/ut. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg