VKI Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Dekka som sitter på er slitt, størrelsen er 205/45 7,5J x 16" Innpress ET37 Pris: Bud 1500 Mail k_vegar@hotmail.com Tlf 41302024 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 1500 for en eller for alle sammen? er det riper eller kast i felgene? flere bilder? Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKI Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Det er for alle 4. Noen kantsår er det, men felga er ellers fine Selger disse fordi jeg ikke kommer til å bruke dem på Delsol'n lenger (Kjøpt nye) Kan få tatt flere bilder imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 er felgene solgt? hvor holder du til? meget interisert!! Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Location: Skedsmo Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 er dette skedsmo i skedsmo, som inærheten av lillestrøm, eller skedsmo et annet sted? er så mange steder det heter skedsmo.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKI Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg