TomRJ Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Hallo Har en Audi A4 Avant, 2000-model 1.6L. har et problem med bagasjeroms døra, var ute å kjørte tidligere i dag og så hørte jeg et lite klikk, og bagasjeroms døra hadde åpnet seg halveis, gikk og lukte den, men det samme skjedde igjen etter kort tid, etter det har jeg ikke fått opp bagasjeroms døren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Elektrisk bakluke åpner? De elektriske bryterne bruker å bli ødelagt. Da vil den først åpne seg selv, for å så slutte å virke helt. Bytt de, og du blir kvitt problemet Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomRJ Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 (endret) Åssen veit jeg om det er elektrisk bakluke åpner? Det er ikke sånn vanlig 'håndtak' å ta i, men en liten plastisk lingende knapp sak. Endret Mai 17, 2013 av TomRJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Man hører om det er mekanisk eller elektrisk. Hører du det er en motor som "fyrer" opp da du trykker på knappen under? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomRJ Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Det eneste jeg hører om jeg trykker på bagasjeluke knappen er et lite 'tikk', som når du trykker på en bryter. Ikke noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomRJ Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Og en ting til, dette er vel mere en bagatell kansje, men ' AirBag' lyser rødt i dashbordet, skal ikke den lampa slå seg av etter noen få sekunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper Pettersen Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Har samme problem jeg og, men jeg får ikke av det coveret som sitter bak i bagasjerommet. har skrudd ut skruen men klarer ikke å få det opp, sitter helt hardt. min bakluke åpner av seg selv, noen ganger virker den å åpne men noen ganger virker det ikke. trenger hjelp til å få sjekket og få kjøpt sånn mikrobryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg