VolvoTore Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Lillesøstra mi har lyst til å kvitte seg med bilen sin og da gjør jeg selvfølgelig et forsøk for henne, som den snille broren jeg er :D Bilen er denne: 1990 Volvo 440 GLT[/] Km.stand rundt 250.000 (husker ikke eksakt) Mørk blå farge Grått velour interiør Servo Sentrallås 5 gir 1,8l med 15hk chip 5 dørs kombi, forhjulstrekk Originale alu.felger på vinterdekk Alu.felger sommerdekk Pioneer CD-spiller m/JBL 6x9" høyttalere i formstøpte kasser montert i hattehylle. Årsavgift betalt. Nytt den siste tiden (kun originaldeler): Dynamo Plugger Fordelerlokk Rotor Sim-ring kamaksel/fordeler Batteri (Varta) Frontrute Vindusviskere Kabel til starter Injectionrelé Varsellysbryter Dempere på bakluke Alle vakummslanger på motor Bremser foran blir byttet til helgen! GLT-modellen er fabrikksenket og har hekkspoiler og kanalskjørt. Bytte i Mercedes 190/230 kan være interessant! Pris 22.000,- eller bud... Bilder kommer til helgen! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jeg venter fortsatt på bilder her og jeg... Er den solgt? Muligens litt intressert tror jeg, men må se bilder... Kan maile de til halldor@webmail.no. Hvor i landet står bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by le0n Jeg venter fortsatt på bilder her og jeg... Er den solgt? Muligens litt intressert tror jeg, men må se bilder... Kan maile de til halldor@webmail.no. Hvor i landet står bilen?? De kommer sannsynligvis senere idag... ting har gått litt tregt her...;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg