cossiemk1 Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 (endret) Høres ut som du har feil isointerface... Du må også ha en antenneforstreker for å få inn radioen, eller få koblet inn den orginale til power antenne ledningen fra den nye spilleren ;) Endret Mai 10, 2013 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 (endret) Ok, får prøve og bestille meg en can-interface. Er jo ikke verre enn å sende den i retur om det ikke funker noe greit :) Og har du link til en slik antenneforsterker? Følte ikke jeg fant noe lurt når jeg søkte. edit: Denne kansje? http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5517&katid=497&id= Endret Mai 10, 2013 av KIRK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Du må se på antennepluggen i bilen din og kjøpe en som passer mellom den og spilleren, og som har forsterker. (mye mulig det er den du fant hos brs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Ja den så ganske riktig ut. Tusen takk for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg