jaguarxjs Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 hei,har kjøpt en jaguar xjs v 12 1979 mod. bilen har stått i 13 år. reversen sluret mye til begyne med,og tik slutt går den ikke bakover i hele tatt. det jeg lurer på,er om oljen har kokt,for oljen er brun,men ikke noe spon,eller priker i den. er det slik att når automat oljen har kokt,så må mann bytte,og er jeg heldig,så er girkassen i orden,med ny olje? håper det,ellers er jeg redd det blir veldig dyrt. håper noen har peil på dette? hilsen fortvilet jaguar eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Regn med i at du i det minste må skifte olje + filter og sannsynligvis også skifte "clutch"båndene +++. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaguarxjs Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 hei,har kjøpt en jaguar xjs v 12 1979 mod.bilen har stått i 13 år. reversen sluret mye til begyne med,og tik slutt går den ikke bakover i hele tatt. det jeg lurer på,er om oljen har kokt,for oljen er brun,men ikke noe spon,eller priker i den. er det slik att når automat oljen har kokt,så må mann bytte,og er jeg heldig,så er girkassen i orden,med ny olje? håper det,ellers er jeg redd det blir veldig dyrt. håper noen har peil på dette? hilsen fortvilet jaguar eier.[/quote takker for svar,men jeg må vel ha ut motor,eller girkasse for bytte disse lammelene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaguaren Skrevet Mai 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 lønner seg å prøve å kjøre rens og oljeskift før du tar ut kasse. Flere verksteder har utstyr til å gjøre dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg