Gå til innhold

Bilder av Carzone-leppa


Arnta

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oberon77

Hmm. Joa, om du vil at bilen skal se ut som om den er med i et rally championship så er det jo bra, men på biler som er beregnet for vanlig trafikk så blir det nesten litt harry. I likhet med Wunderbaum og terninger. Men hver sin smak. Alle har rett til å style sin bil slik de selv vil :)

 

 

Jepp du sier no der... Men grunnen til at jeg bygger slikt er fordi jeg vil ha et anerledes konsept.

 

Liker ikke å se så mye like beiler på gata som kun fargen skiller forsjell på.. Nie eget har man aldri vondt av., Desutten f&f vinger, flammer og drage dekaler + neon?..... nei faen...!

 

Noe sånt betaler jeg ikke på bilen min om jeg fikk betalt for en gang.. da kjører jeg heller moped!

 

Synes filmen ødlegger mye av bilene på gata. og gjør folk stokk dumme.......

 

 

ooooh! NOS!!!! haha.... sett for mye på film eller?..... Satan... Lystgass hadde jeg for første gang for 6 år siden...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jamen hva faen errenå da?

 

Han spurte jo hva folk syntes og jeg svarte.. så begynte han dudeskyline å blande seg inn å rakke nedpå!

 

herregud skjerp deg! Hold øya oppe og les litt!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig. Greit at du kan komme med sakelig kritikk, men å kalle folk homo/unger etc. hører vel ikke hjemme her. (?)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

For det første.... GUTTEN MIN?.. erru homo?. nå forestiller jeg meg at du sitter bak skjermen og ypper ved å vifte med fingern og vri på nakken som rickilake gjester...... na aaa.... You DIDTN.... Biatch!

 

*lættis*

 

For det andre... JEG HAKKER IKKE PÅ NOEN! har du hørt om å komentere? DU tålte visst ikke å høre at den vingen ikke passa på bilen din..... Hvorfor det?.. Hørt det før?....

 

herregud. slapp av litt! DU kan komentere bilen min så mye du vil. men jeg føler meg stolt med nesa i været for det jeg gjør på bilen min kommer ikke du i nærheten av! Å bygge noe eget ut av sin bil enn å kjøpe å lime på, er 2 forsjellige ting!

 

 

og by the way.. den vingen jeg har på bilen min,........ den er beregnet og kler hekken min... sorry å ikke kunne si det samma til deg.....

 

 

Jenta mi.....

 

haha hvordan klarer dere å hisse dere opp over hva Tape-R sier? det er jo bare morsomt! folk må tåle å høre både positive ting, og negative ting om bila sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tåler å høre litt av verdt jeg. Men når han sporer av til de grader så er vel streken nådd?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så mye sutring det var i denne tråden da...men det var ikke det jeg skulle kommenterer egentlig

 

Likte den leppen din, ble bra det.... og med ny grill så blir det nok ordentlig bra...

 

Og dekaler synes jeg kan være bra, men det kommer helt an på..men bilen bør være gjennomført først...og de kinesiske tegnene på Arnt P10 sin bil bart helt grei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed håper jeg vi får topicet på rett kjøl igjen. Hadde det ikke vært for at jeg har andre cupwings hadde jeg nok gått for den jeg også. (I tillegg til at jeg hadde kunnet bruke noen ekstra lapper på bilen)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

Hold dere til topic.

 

 

Det blir litt vanskelig å holde seg til topic når slike som Tape-r lager kvalme med sitt ordbruk.

Altså, vi er en gjeng her som er opptatt av å dra nytte av hverandres kunnskaper og erfaringer. Vi har en fin tone imellom oss. Så kommer denne personen, blander seg inni saken og kommer med uhøflige kommentarer. Det er greit, man skal høre på hva andre har å si , men det finnes grenser når det gjelder ordbruk.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupwingsa er på. Er litt høy, så det kommer muligens på en laguna sak der. Vet ikke om den blir for lav i forhold til fartsdumpene da. Det for tiden vise. Gitteret i fangeren skal byttes, det er blitt herpa og så er det blitt så grått.

DSCF0017.jpg

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

 

 

Det blir litt vanskelig å holde seg til topic når slike som Tape-r lager kvalme med sitt ordbruk.

Altså, vi er en gjeng her som er opptatt av å dra nytte av hverandres kunnskaper og erfaringer. Vi har en fin tone imellom oss. Så kommer denne personen, blander seg inni saken og kommer med uhøflige kommentarer. Det er greit, man skal høre på hva andre har å si , men det finnes grenser når det gjelder ordbruk.

 

hallo! Nå roer du ned litt! Jeg ga min mening og cupvingsa og tipset om å få fjernet de japse tegna han hadde på bilen!

SÅ mente han med primeran at bilen min så harry ut fordi jeg hadde fullført hele konseptet!

Der støttet du han! Deretter ga jeg deg en liten leksjon og den rakett vingen som som ikke hørte til på bilen!

 

Så begynte dere så lenge med leppa om hvem som hører til hvor i hvem barnehage ikke minst med at du kommer med en bitchi attitude og kaller meg for gutten din! jævla homo!

 

Du etter min mening har ikkke en dritt du skulle ha sagt! Jeg ga min mening om cupvings'a til eieren. SKjønner ikke hvorfor du skulle bry deg!

 

men nå gidder jeg ikke å "kverulere" med deg no mere på nettet her fordi jeg lovte håkon å IKKE krangle! Har du noe du skulle ha sagt så så det til meg på streetmeet!......... søta!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn.... Blei tøft jo.... men hadde sett lit penere og diskre ut om du lakka samma fargen som bilen..

 

og NEI!! det er ikke negativt! det er bare et tips....!:rolleyes:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår