Gå til innhold

Skal kjøpe RS :)

Ranger emnet


Senilo

Anbefalte innlegg

Hei!

Har endelig tatt til vett og bestemt meg for å kjøpe en 2008 mod Octavia RS. Skal hente den på førstkommende fredag :)

Har minimalt med tid å se på bilen, og det er en dyr reise for å hente den.. Da dere her inne har mer erfaring med bilene en jeg, er det noe jeg burde se ekstra nøye på før jeg kjører bilen hjemover? Noen kjente feil ol. ?

Går utifra at det ikke er CR versonen, siden det ikke er beskrevet og den kom vel i mai 2008 (?).

Hvordan er mulighetene for chip ? Har sett litt på bestchip, koster bare 2500,- for en box der.. noen som har erfaring?

 

[ATTACH]38133[/ATTACH]

post-77580-13804854996735_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CR kom vel i mai ish ja, så spørs jo når i 2008 din er fra :) Styr unna boks! Gå heller for skikkelig tuning via OBDII kontakten :) Går ganske godt med chip disse :)

Nå vet jeg ikke hvordan det er med sedanen, men på stv er bakluka et fast rustproblem. Kommer ikke på noe mer sånn i farta, men andre kan sikkert spe på mer :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Nå har jeg funnet ut av utstyret bilen har, og listen er som følger ! :)

 

-Xenon

-18" Vinter og 19" Sommer

-Regnsensor

-Lyssensor ( Unødvendig tøv ? )

-Dekktrykksensor

-ESP & ABS

-Hillassist

-Columbus

-Coming & Leaving Home lights

-Noe senket

-Sportsunderstell

-Soltak

 

Og ellers alt annet som klima og slikt, noe jeg går utifra er standard.. :)

Motoren er som nevnt 2.0 CR TDI, bråker lite og går mer en bra nok for meg foreløpig :)

 

Har bestilt LED til park og spredere, og leter for øyeblikket etter folie til grillen og lyktefolie.. Noen som vet om bra nettsider som selger dette?

 

Eneste negative jeg kan finne på nå er at dekkene er litt brede, 245 for å være presis.. Men man må vel lide litt for skjønnheten ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt gode råd nå... Etter en del krangling fikk jeg til å bytte ut parklys, men får feilmeld :( Pæren lyser i noen sekunder så slukker den av seg selv. Er sikker på at jeg bestilte med canbus, så nå er jeg passelig forvirret... Noen som har erfaring ang dette?

 

Her er pæren det gjelder.

4300k LED pærer W5W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår