Senilo Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 [ATTACH]39293[/ATTACH] Prøver oss fram.. ble litt mørkt :( bestilt lamin-x gunsmoke nå, satser på bedre resultat ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 [ATTACH]39840[/ATTACH] Litt dårlig bilde men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Noen bilder av Led Parklys & Skiltlys.Tåkelys står for tur nå, deretter skal jeg se på speil, innsteg og interiørlys, både i kupe og i bagasjerom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet November 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Bilder ! :)Lys & Vinterlugger Og her er noen noen veldig dårlig vinklede etter vintervask/voksinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet November 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Led Parklysene fant jeg ut av, virker som VAG, eller skoda, er noe pirken på canbus.. Noen pærer funker, mens andre ikke, og enkelte pærer funker på min octavia , men ikke på en 2010 superb... Lurer virkelig på hva som er skyld i dette, men pytt ! Funker nå i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet November 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet November 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg