Sebbebo Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 sitter og vurderer min neste bil. har bestemt meg for å kjøpe en turbo bil til under 200k. jeg har en bil i tankene som jeg tror er mest morro for pengene men hvilken bil hadde du valgt og hvorfor? ikke tenk praktisk, tenk morro og kjøreglede ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpart Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Mr2 tubo glatt! Siter Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 (endret) Kva med Volvo s40 t5, eller Mercedes Clk eller c klasse eller slk kompressor? Volvo sin b5254t eit eller anna bør ikkje trimmes, toppen av dei innstøypte sylindarforingane vil då sprekke mellom sylindrane. Ellers har du Lancer evo, men er usikker på om desse er utanfor ditt budsjett. Endret April 22, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbebo Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 kan legge til at bilen skal brukes hele året :) ikke fwd. mr2 turbo er et godt forslag! jeg hadde en mr2 (ikke turbo) før. utrolig morsom bil :) evo er litt mer i riktig retning :) men en fin koster brått 2x budsjettet mitt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Impreza GT? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 (endret) To andre alternativ er Toyota Celica gt4 med turbo og 4wd. Eller Lancia Delta Integrale, dette er ein legendarisk rallybil. Endret April 23, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg