Danniiel Skrevet August 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Idag så hadde jeg meg en liten biltur. Turen tok til molde, og når jeg kom hjem så var jeg 1 intriør rikere !:) Intriøre lå ute på finn en godstund. Prisen de låg ute til va 6000, men selger sette ned prisen ca hver dag !:P Til slutt når jeg tok kontakt lå de ute til 3000. Jeg sende en melding til selger og sa jeg kom og henta det for 1500. Og sann ble de !:) Så jeg er meget fornøyd med skinnseter framme og bak for 1500 kr. Der er 1 rift i sete.. På standarplassen :p Så fårse om jeg får fiksa de eller om de bare blir svart gaffa for og slippe att det blir større. Var også til molde på tirsdag (?) Da ble de handa Orion hcca 12.2 sub !:) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Se der ja :) du fant intriør tilslutt :) Har handla meg skinn intriør jeg også nå så :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet September 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Se der ja :) du fant intriør tilslutt :) Har handla meg skinn intriør jeg også nå så :=) Hehe, jepp !:D Mangler bare g60 breddinger nå.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Dukker nook opp når du minst forventer det ;) det skjedde med meg.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet September 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 Har skjedd litt de siste dagene. Fikk denne pakken i posten for 4 dager siden(?) Idag ble jeg nesten ferdig med de ene dørtrekke. Får se om jeg får sparkla og pussa de til imorga. Så er det på tide og begynde med nr 2... Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet September 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Nå har jeg fått testa trekke "ferdig" støpt :p Så blir og finpusse og glassfibre de litt mer.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cameloncaddy Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Dette her var morro å se! Har samme bil, bare hvit, som har rullet 148.500km nå. Oppjustert trykk og boost control:-) ryker svart og suser avgårde hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Dette her var morro å se! Har samme bil, bare hvit, som har rullet 148.500km nå. Oppjustert trykk og boost control:-) ryker svart og suser avgårde hehe Hehe, skal stille på min og bygge rakrør når den er eu godkjent ! :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Da ble det litt lyd til i bilen !:o Ble bestilt DD vo b1 diskant til og ha bak :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Hehe, lenge siden jeg har vert innpå herKan vell friske opp med ett bilde eller 2 :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 fet bil, men få på noe lakk på frontfangern kanskje? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2014 Takkfor det:D Er mye som skal gjøres, men er student Så er ikke så veldi mye penger til overs:p Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg