Danniiel Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Diesel pumpa skal selfølgelig skrues opp.. turboen på denne kan umulig ladde 0,8. Sikker på den er ladder på - :p Går RÆVA! Du har vell GTD ? :) eller en diesel fra en golf 3? Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 sett inn AAZ motor. lite trim før større effekt på de:) pen bil dette :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Blir nok ikke motorbytte med det første :p Si ifra om noen har felger til salgs!! Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Jeg har GTD ja :) hvis det er forskjell på motora så kan det hende de lader mindre.. ikke veit jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Du har litt større turbo i GTD + litt annerledes innsug :) +++ Du har original intercooler i GTD ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Aha, men nå bruker jeg ikke det innsuget ell turboen, så om trådstartern kunne tenkt seg det så er det bare å fyre opp en pm:) Har dytta inn en anna motor i min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet April 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 Da var alle bakrutene sota. Så da er de bare de framme som gjenstår. Men de blir ikke gjort før jeg får godkjent senkesette :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Igår henta jeg meg en golf til ! Dette er en 88 mod (?) 1,8l Motoren er ikke godt mer en 124 000 ! :o Den har stått siden 2007.. Etter en runde med startkabler så starta den ! Så.. Vet ikke om jeg skal ha som delebil eller om jeg skal prøve og selge videre for og få litt mer penger til felg budskjette mitt.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Motor på denne blir vell egentli og bare stille på turboen, blir mellom 0,5 - 0,8 elns. Muligens og bygge om til TDI.. Men de får jeg se ann i sommer. Får se i senere tid om jeg skal gjør noe " stor " prosjekt ut av motoren :) min 60hk td ladet 0.72 orginalt. var gått 300.000. så den skal ganske sikkert lade 0.8 orginalt. har eid flere "GTD". turboen har vert lik som på mine 60hk motorer. det samme har innsuget vert. eneste som er forskjell utpå motoren er pumpa. eneste jeg kommer på i farten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Igår henta jeg meg en golf til ! Dette er en 88 mod (?) 1,8l Motoren er ikke godt mer en 124 000 ! :o Den har stått siden 2007.. Etter en runde med startkabler så starta den ! Så.. Vet ikke om jeg skal ha som delebil eller om jeg skal prøve og selge videre for og få litt mer penger til felg budskjette mitt.. Den der såg jo fin og rustfri ut! :) Todørs til og med! Er det 1.8L 90 HK? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Fikk måler idag. Så skal koble den idag muligens. Så da får jeg se :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Den der såg jo fin og rustfri ut! :) Todørs til og med! Er det 1.8L 90 HK? Er en god del med overflate rust og litt lakkrust :s har ikke sett så mye under osv.. men rekner med der er litt rust der og. 1.8 90 hk ja. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå har jeg fått koblet til bar måleren.. Utrulig nok så ladder den 0,9 men da presset jeg den !! Ble egentlig litt sjokka siden den går sann den går :P ( går som en bøtte med dritt :) ) Så blir og stille litt på diesel pumpa snart og få turboen opp på 1,2 (?) Så montere på en intercooler :) Satse på den vil gå litt bedre da Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 min 60hk brukte 7-8sec 0-100 så de er friske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Den er friske ja, ikke lade for mye bare.. og ikke skru opp pumpa for mye :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg