Audio Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Trenger tips til ny forsterker som skal brukes på en sub. Sub`en er en 12" med 350 Wrms i 4ohm. Har tenkte og bruke ca 2000 +/-. Kan noen av disse være gode kjøp: Rockford Fosgate 201S Rockford Fosgate 301S Rockford Fosgate 301M Lightning Audio B2.350.1 Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 På den her(DynaBel bf1702 så har du ihvertfall 530w i 4ohm..1978,-NOK for den. Mens på de du har skrevet opp så er det opptil 300w maks, i 4ohm, og hvis basser`n er på 350w så ville ihvertfall jeg hatt litt mer enn 350w på forsterker`n,men det er meg da..Sikkert fler her inne som kommer med noe lurt noe.. Bisarre her inne, kan vel skaffe deg den dynabel`n ihvertfall.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 For 2000 vill jeg kjøpt en DynaBel BF1702. 530W/4 ohm 0.03% THD. Denne vil ha krefter i massevis til å kontrollere suben. Skulle du få tak i en mer kraftkrevende sub i fremtida så har du litt å gå på også. Skal du ha lukket eller porta kasse? Hvilken sub er det snakk om? Edit: Dang! Sirsnare kom meg i forkjøpet der, hehe, men konklusjonen er den samme... :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg