BIMER KING SIZE Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Selges for 3000 med radio utstyr å servoar eller uten radio men med servoar for 2500!!! Gå inn på haimesia mi for meir info!!! PS: Går 0-100 på 2,2 sek orginalt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasty_S2 Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 du er ikke intresert i en byttehandel da? Siter Toyota supra TT Audi S2 (solgt) Corrado G60 (solgt) http://www.nasty-racing.com http://www.extremeteam.no/ http://carputer.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 du får selga billig te ein aordøl veit du jim heheheheheheheheheheheheheheh Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 ooh... Den bilen så rævkjørt ut?`!! Hvem årsmod?. Hvor langt har den kjørt? Erre coilovers på den? Er bilen godkjent for gatebruk?.... Harru foresten fulgt alle servicer? Tror ikke jeg kan betale mere enn 1500kr for den. Interiøret følger ikke med! pøh..... Dekaltrim!!!!:mad: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Nasty_S2 du er ikke intresert i en byttehandel da? Kansje d!!! Ke du vil bytte da????:confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Blix1 du får selga billig te ein aordøl veit du jim heheheheheheheheheheheheheheh Årdøl å årdøl!!!! E bur ikkje du i vik no da??? He he!!! Kan ikkje kalla deg ein årdøl da vait du!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 det e no 2 år sia eg fløtta fra vik.. hehe...... so eg e no aordøl no Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 eg kjøpa den 15 ja???? hehe e sugen på bilen din eg.. kan ikkje du ta deg ein tur opp i øvre me den så eg får prøve den da?????? so maybe eg kjøpa Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Blix1 eg kjøpa den 15 ja???? hehe e sugen på bilen din eg.. kan ikkje du ta deg ein tur opp i øvre me den så eg får prøve den da?????? so maybe eg kjøpa Ja kansje d du!!! Men no ha eg han innlagt på QXL, so eg må venta t tiden går ut der først!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 jaja.. når går den tiden ut da??? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Blix1 jaja.. når går den tiden ut da??? No denna veka so kjem!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg