vwfreak Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Suvdal Må bildene jeg legger ut, ligge på en hjemmeside? Ja... Registrer deg på http://www.photobucket.com og resize bildene i f.eks photoshop til 800*600 før du henter de opp i photobucket... Så bare linker du opp mot bildene... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 K.... Har aldri fått downa photoshop, så det kan du få ta med hit en dag mr Olerud. Fæl opplæring på gang ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Så bil din utenfor banken Gran for et par dager siden, den så ganske strøken ut! :) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Anne_- Så bil din utenfor banken Gran for et par dager siden, den så ganske strøken ut! :) Håper den er like strøken som den var ja.... :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Hehe, jada jada. Tar godt vare på den :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 her er bilde av den ny-innkjøpte bilen.. :) Mulig det blir mere bilder etterhvert.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by vwfreak her er bilde av den ny-innkjøpte bilen.. :) Mulig det blir mere bilder etterhvert.. ;) oi oi det var en veldig fin golf! vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by vwfreak her er bilde av den ny-innkjøpte bilen.. :) Mulig det blir mere bilder etterhvert.. ;) der var den ja... rart å se den igjen... pussa og vaska mye på den der.... Ser bra ut fortsatt :) Heva den eller? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 fant et brukbart bilde av bilen her, la det bare ut jeg da... Håper det er greit! :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by vwfreak her er bilde av den ny-innkjøpte bilen.. :) Mulig det blir mere bilder etterhvert.. ;) Byttet ut Jettaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by NoFear der var den ja... rart å se den igjen... pussa og vaska mye på den der.... Ser bra ut fortsatt :) Heva den eller? På dette bildet er den møkkete som fa.. da desverre.. Tok bilde av begge bilene mine sammen bare. Men Olerud ville ha ut ett bilde i går, så måtte bare ta det. Måtte heve den litt ja, for det første er jeg ikke vant til å kjøre så lav bil (går bra nå da) og sist men ikke minst, har jeg en hel.....s innkjørsel til gårdsplassen min. Sleit som bare det den dagen jeg henta den. Ut å vaske nå, så jeg får vel knipse ett par bilder seinere i dag, sida det er fint vær å greier :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by boramannen Byttet ut Jettaen? Hehe.. Nei jettan står i garasjen min enda den... Er en kamerat som har kjøpt bilen.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by vwfreak Hehe.. Nei jettan står i garasjen min enda den... Er en kamerat som har kjøpt bilen.. :) angry Den bilen skulle jeg kjøpe! angry Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hehe. Skyld ikke på meg :) Du som er treig ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 2000 mod golf gti. Pusser og gnikker hver dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg