Satrixen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Så den jazzblå golfen på første side, den har en blå senkestripe. Har selv en Golf comfortline 98 som er jazzblå. Hvor får jeg tak i den senkestripa med lik farge..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Vel.. Slenger ut et par av min.. Blir noen forandringer etterhvert.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Casper Det er gamle bilen min det...:-) Bydge den til sesongen i fjor.. Ble solgt til Kenneth Sandnes, han ombestemte seg visst når den sto til salgs for noen mnd. siden... Hmm.. den bilen er vel ikke til salgs idag? hehe... Måå ha ny bil igjen før gatebil!!!!!! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Denne Golfen syns eg var rå: For mer info se her Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Også har en jo gamle bilen til Kenvab her på forumet: Linker til flere bilder her Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by \ScOrPiOn Hmm.. den bilen er vel ikke til salgs idag? hehe... Måå ha ny bil igjen før gatebil!!!!!! mvh du kan jo ringe han og høre...90012818 Kenneth Legg merke til at dørhantak og slik er fjernet.. Den sølvfargede golfen med intercooleren i fronten er bilen jeg har nå..også til salgs..er litt mere power i denna da..:-) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Darkstar Denne Golfen syns eg var rå: For mer info se her BILEN MIN :-) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by -cardudde- fet bil..så litt på de andre bildene av bilen..rattet var sjukt..også jeg en opelnøkkkel..er d sant?:eek: :confused Har en Opel Combo, varebil også...:-) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 oh..ok..da så..hehe...men sjuuuuuuuuuk bil...ikke prøvd lystgassen nei.. hadde likt å ta en kjøretur med den ass... ahh..6 år igjen.... hva jobber du med forresten? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jobber...litt av hvert Er du 12år...hehe Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 hehe..japp....kjipt.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Casper BILEN MIN :-) Så deg i Strømstad.. Kjørte en svart Mk IV GTi med 17".. SYnd jeg ikke hadde min bil :( Derfor må jeg blåse ut sot'n fra tubo'n til moooor... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 min var ikke der, en ganske lik, men 5 dørs Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Casper min var ikke der, en ganske lik, men 5 dørs Var det ikke din ? Syns nå den var ganske lik sån i farta jeg.. Men men.. Så feil kan man ta :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 pris hadde du tenkt deg får golfen da casper, skulle hat meg ny bil etter jeg solgte go golfen Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg