-cardudde- Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Post deres fete golfer eller andres golfer.. må se hvor mange fete golfer det er her i landet også andre land! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 http://pics.autodb.no/424//424631-bilde1-img_0415.jpg http://pics.autodb.no/424/424631-bilde3-img_0413.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Bruk IMG istedet for URL ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 damn..fet bil :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Kompisen min sin : Den er fet :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 fet bil! hehe..likte baklyktene... det enste som mangler er en liten frekk spoiler :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 er no ikke noe spoiler på den der? meget feit bil 18"hjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ja baklyktene var lekre. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4GTI Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Et bilde av min 99 GTi Siter 1999 Jazzblå Golf GTI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 hakke du en egne hjemmeside a? men, det var en feeeeeet bil! likte felgene! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ingen her som har bilder av motorrom a..? Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Tw`s Golf |V gti 1,8t Må bare få lagt til big`s lekre audi 1,8tq (blei stjelt!!!!) :mad: Besøk også: www.racing-factory.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 jævlig fete biler!! de beste her er vel den røde golfen..men audien hadde vel ikke noe med å gjøre i denne topicen vel? men samma faen..den var feeeeeeeeeet!! oxo de andre da..seff.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by -cardudde- jævlig fete biler!! de beste her er vel den røde golfen..men audien hadde vel ikke noe med å gjøre i denne topicen vel? men samma faen..den var feeeeeeeeeet!! oxo de andre da..seff.. Nei sant nok.. Men den er jo der nå så.. Får vel høre noen kommentara av den oxo:cool: Smekre bila... Synd audie`n ble kibba.. Å rød golfen er kresja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hva heter felgene på den rød golfen? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg