fotojan Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Har prøvd flere, men skal forsøke litt til før jeg tar frem vinkelsliperen. Har endel Golfer jeg skal gå løs på først! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by fotojan Har prøvd flere, men skal forsøke litt til før jeg tar frem vinkelsliperen. Har endel Golfer jeg skal gå løs på først! Drep for all del dem FØR bobla! :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Er i full gang, men har også kjøpt en panservogn (Saab) jeg skal teste litt også. Fikk en skikkelig smell bak på den i siste løpet av en Volvo... og fytterakker`n hvor stivt dette svenkestålet er i forhold til Golfene. Tjoret den fast i et meget grovt tre for å forsøke å dra ut hjørnet bak, men treet løsnet så jeg måtte istedet bruke en stor solid slegge. Hadde dette vært Golf ville den blitt limo! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by fotojan Er i full gang, men har også kjøpt en panservogn (Saab) jeg skal teste litt også. Fikk en skikkelig smell bak på den i siste løpet av en Volvo... og fytterakker`n hvor stivt dette svenkestålet er i forhold til Golfene. Tjoret den fast i et meget grovt tre for å forsøke å dra ut hjørnet bak, men treet løsnet så jeg måtte istedet bruke en stor solid slegge. Hadde dette vært Golf ville den blitt limo! La merke til en ganske velpyntet Saab-hekk på siden din ja :D Ser moro ut å drive med bilcross gitt... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg