fotojan Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Har ikke tid og har mistet lyst på boble. Selger derfor en 1974 modell eller bytter den bort i et eller annet. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=378164&username= Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beetlebug Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Hei Fotojan, Det står at bilen har en skade i innerskjermen, hvilke skade er dette? Videre står det at bilen har minimalt med rust, hvor er det rust på bilen? Er bilen original ellers? interiør, motor, girkasse og hvordan er tilstanden på bilen teknisk? Du skriver at det følger med skjermer, er disse originale eller har du plastskjermer som du også ønsker å selge? Mvh BB Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Prøver å legge ut noen flere bilder her: http://img13.photobucket.com/albums/v37/racemag/Boble/?action=deletepic&pic=IMG_2756_copy.jpg Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Funker ikke..:P Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 http://img13.photobucket.com/albums/v37/racemag/Boble/IMG_2757_copy.jpg Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Fortatt til salgs eller byttes bort. Er på jakt etter 16V motor til Golf, justerbare dempere mm. så kom med forslag. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=448470 :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 kan gi deg vrakpanten... ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Tusen takk bare send pengene, men bilen får du ikke. :rolleyes: Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by bjirn http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=448470 :D Hvordan min bil har havnet i den annonsen vet ikke jeg! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Ikke frekt ment, men den bobla der kan vel få hvem som helst til å miste lysten på boble... :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Tar meg ikke nær av dette. Bilen er faktisk et meget bra objekt selv om den kanskje ikke ser så bra ut på bildet. Den er nesten rustfri og da jeg tidligere har fått sterk kritikk for å bruke bobler (og Golfer) i bilcross tenkte jeg at denne kanskje kunne reddes. Men for meg er det akkurat det samme og blir den ikke solgt eller byttet bort blir det bur også i denne - og nok en boble ender opp som skrot. :D Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by fotojan Tar meg ikke nær av dette. Bilen er faktisk et meget bra objekt selv om den kanskje ikke ser så bra ut på bildet. Den er nesten rustfri og da jeg tidligere har fått sterk kritikk for å bruke bobler (og Golfer) i bilcross tenkte jeg at denne kanskje kunne reddes. Men for meg er det akkurat det samme og blir den ikke solgt eller byttet bort blir det bur også i denne - og nok en boble ender opp som skrot. :D Synd å ødelegge dem da, for de er jo en milepæl i bilhistorien... blir vanskelig å få tak i flere når alle er skrota :rolleyes: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Er i grunnen enig, men hva skal man gjøre? Gi bilen bort har jeg ikke råd til og når det ikke er noen respons er det fristende å sette bur i den og bruke den opp. Har fått bud på motor og girkasse, men da er den hvertfall ikke brukbar til noen ting og neste da blir hugger`n. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Har du prøvd å sette den til salgs på noen av VW/Boble-sidene da? Finnes jo en drøss entusiaster av de bilene rundt om i landet :) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg