tonymb Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Har bestilt meg tunningart justerbart senkesett. har selvfølgelig ingen forventinger til det da det koster 3000kr inkl frakt fra parts and retards. men vill det holde et år eller to før det det er utslitt? noen som vet om det er passe stivt? bilen min gjynger som ei ferje på originaldempere,så håper den vlir stivere en det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Vist det er noe av det samme som ta technics så er dei hvertfall mjuke så det holder...Som du nevner, så får man hva man betaler... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Torshaug Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Har dette på bilen nå. Er relativt stivt etter min mening. Har kjørt med i ca 1 år og har ikke merket noe til slitasje. Men som det sies anbefales det og spytte inn for og få kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymb Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 okei. grunnan til at jeg gikk for det billige er at jeg har nett bytta alle 4 demperene, og da fjærene ikke var mer en 1-2 år gamle(lesjøfors) rekna jeg med di skulle vere bra.men det var di vist ikke,da jeg har hatt 35/35 senk på originale dempere,noe som sliter ut fjærene.så må av igjen for og bytta fjærene,så da såg jeg dette billige senkesettet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg