joerghau Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Bassreflekskasse med plass til to 12" selges. Kassen er seriøst bygget i MDF av bilstereoforhandler, og den har to stk. 4" refleksrør. Kassen er trukket i svart stoff, og så og si nesten ikke brukt. Selges 1500,- inkl. tilslutningspaneler (2 stk.) og kabler. Mao., sett i elementer og kassen er klar til å skremme en hvilken som helst passasjer...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hvor i landet befinner du deg da? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Får du ordnet et bilde av den? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joerghau Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg befinner meg i Hedmark,- nermere bestemt Tynset. Skal prøve å få lånt meg et digitalkamera, så kan jeg legge ut bilde av kassa her. Ta ellers kontakt pr. mail dersom noen av dere skulle være seriøst interessert. (Har også en forsterker (Jensen USS-504) som jeg kan selge billig. Knaptnok brukt denne heller, yter 4x50w RMS.) joerghau(at)online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Ikke ment for å ødlegge salg eller noe slikt, men hvorfor betale 1500 kroner for en brukt kasse når en kan få en ny, ubrukt, fabrikkbygd kasse i MDF med helt kurrante 12" element for 2200 (under 2000 hos forhandler) kroner? OK, elementene ser så som så ut, men det er identiske element som MA Audio har og det er bra greier for prisen. 2000 for en slik kasse er billig!!! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg