s0lberg Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Hei. Har fått ett registerreim havari min bil nr2 og har tatt av toppen og funnet noen bøyde ventiler.. Også er det spor etter noen ventiler i stempler er det mulig å kjøre med det? eller må jeg bytte stempel? og er det fare for at veiva og har tatt kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 letteste er og vrake bilen. mest sansynlig andre defekter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Kjøp brukt motor hos den lokale høggern, å bytt registerreim før du tar den i bruk. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Hva slags motor er det snakk om her ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Noen små hakk i stemplene gjør ingen ting. Fjern skarpe kanter med sandpapir. Og gjør skikkelig rent etterpå. Mål også om alle stemplene går like høyt i sylinderene. Det har skjedd at råder har bøyd seg etter slike havari Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Hva slags motor er det snakk om her ?? er vel en x20xev. vil jeg tippe.. :) Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg Skrevet April 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Ja det er x20xev motor.. takk for svar :) skal se ka høggern skal ha for en ny motor... vis det ikke er så dyrt så er vell det enklest.. Vet dere om noen plasser man kan få kjøpt motor deler til opel billigst mulig? vis jeg finner ut at jeg skal bruke den motoren jeg har.. må ikke være i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg Skrevet April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 hvordan er det å ta ut motoren på disse? er det mye arbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg