arnulfs Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Har fått en markant klikk/klakk lyd i forstillingen på min Mondeo stv. -09 mod. Hører lyden når jeg kjører over fartsdumper o.l. i litt fart. Trodde det var stabilisatorstag som var gåent. Verkstedet mener derimot at det er en "arbeidslyd" i ene eller begge støtdemperene som lager lyd. Dette har, ifølge verkstedet, ingen praktisk betydning for sikkerhet eller komfort osv. Kan dette stemme, har det ingen betydning og/eller kan det være andre ting som lager denne ulyden i forstillingen? :mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Støtdempere kan lage lyd uten at det er noe annet galt med dem ja, men klikk klakk er ikke det jeg ville beskrevet som en typisk demperlyd, bruker å være mer dyp lyd. Håpløst å si uten å ha hørt lyden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg