Gå til innhold

Tilleggsdyse

Ranger emnet


Mitsubishievolite

Anbefalte innlegg

Hei, har problem me at når bilen min får ladetrykk får den fuelcut... Vil derfor lage en eller to ekstra dyser, men det jeg lurer på om noen hvet om hvor jeg får kjøpt den som styrer dysene, vil at den skal gå på lade trykket slik at når bilen lader så får den ekstra bensin. Noen som hvet hvor å om hvilke merke og typer som er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde det jo vært elementært at du fortalte litt mere om bilen, kva som er gjort med den og kva den er orginalt.

 

Om du har en bil som får bensinkutt pga. høyt ladetrykk, og setter på noen tileggsdyser for å gi den mere bensin, kva skjer da når du får bensinkutt, jo du får veldig mager blanding, og stor sjans for motorhavari.

 

Om den får bensinkutt pga for mager blanding for å beskytte motoren, så kan det jo hjelpe, men dette må man jo vite.

 

Skal man drive med tileggsdyser, så må enten motorstyringa være for dum til å skjønne at det er noe som ikkje er som det skal, eller man må lure den til å tru at alt er som det skal, kan man ikkje det må man glemme tileggsdyser.

 

Datasprut, omprogrammering eller "tillegsprut" av typen som tukler med bilens signaler.

 

Men kom med litt mereinfo så er det sikkert betre svar å få.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E mitsubishi lancer 1,6 som er blitt montert turbo på, har funnet de rette dysene sånn bilen får rett blanding før den får lade trykk, men setter jeg inn enda større dyser vil jo bilen få altformye på tomgang... Derfor lurer jeg på om noen hvet hvor jeg får fatt i en boks som kan styre to ekstra dyser. Har funne hele kitt som jeg skal styre alle dysene med, men da kunne jeg jo gått for datasprut. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår