xJanern Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 (endret) Hei =) Jeg lurte på om det går an å bytta fra enkel til dobbel DIN i min Mazda 323F. Og om det er lett å gjøre det. Det ser ihvertfall ut som det går. Og lurte jeg også på hvilke 2DIN spiller som er bra og hvilken dere anbefaler :) Tusen Takk for alle svar :) Endret Mars 28, 2013 av xJanern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Europcar Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Passer fint med 2 din spiller i den bilen der ja. Ville kjøpt enten Pioneer, Alpine eller Kenwood. Kan være du må ha et adapter til det, men det får du kjøpt hos Bilstereosenteret.no Siter Mvh Stine Hansen Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4 Girl Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xJanern Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Passer fint med 2 din spiller i den bilen der ja. Ville kjøpt enten Pioneer, Alpine eller Kenwood.Kan være du må ha et adapter til det, men det får du kjøpt hos Bilstereosenteret.no Tusen Takk for svar :P Hvilken 2 DIN Head Unit syns du er best og hvilken man får mest for pengene ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg