kimand Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 noen som vet åssen man får opp bakluka når låsen ikke vil opp? når jeg sist lukket igjen lokket så låste den seg med en gang uten at jeg trykka på låseknappen, leste i inst.boka at jeg kunne holde nøkkelen i en bestemt posisjon, men dette fungerte heller ikke, kan heller ikke finne noen måte å lukke den opp innefra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 Må nok av med dekselet på innsiden om du skal komme til. Vet ikke om du får til det? Bruker å være noen skruer her og der, og resten sitter på klips. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimand Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 Problemet er jo at skruene til dekselet sitter i bunnen av lokket, så det lar seg ikke skru det av når lokket er igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jo, det går an å skrue ut dekselet fra innsiden. Har nettopp gjort det selv. Er det noen skruer som du ikke kommer til fra innsiden, er ikke det orginialt og dumt gjort. Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg