Tinuwiel Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 (endret) Noen som vet om jeg kan lakere eller sette inn en hvit vinyl kalesje med noe? Den er falmet og skulle gjerne hatt den sort. Endret Mars 22, 2013 av Tinuwiel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Noen som vet om jeg kan lakere eller sette inn en hvit vinyl kalesje med noe? Den er falmet og skulle gjerne hatt den sort. Har ikke prøvd det selv, men kanskje dette er en mulighet, og kalesja di er dårlig og i verste fall må byttes uansett... ColorBond.no - Alfa Trading Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilar Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Hei! Ser at mitt firma er i denne tråden ang. å sette ny farge på vinyl. Legger ved litt info her. COLORBOND penetrerer overflaten av lær, vinyl, ABS, PVC, polykarbonat, polyuretan, lexan, termisk plast uretan, metall, og (TPO) polypropylene. Produktet danner en molekylær binding som gjenoppretter eller endrer fargen permanent. COLORBOND vil ikke sprekke, flasse eller flake av.. Overflatestrukturen endres aldri eller blir borte, uansett hvor mange ganger COLORBOND brukes. Smidigheten eller "underlaget" blir ikke stivt eller sprøtt. Hilsen Roger Meyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg