Araz Sengsefid Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Da har jeg kjøpt meg en golf 3 dørs compi coupe 1.6FSI Planene mine for bilen er: Soting Led baklykter (VW Golf år:. 03-09 Type:. svart / smoke . Standlicht / bak i LYS BAR DESIGN . LED bremselys . LED-indikator . LED ryggelys . LED tåkebaklys . kompatibel med kjørecomputer . E Mark Certified) Xeon kit (www.bildeler.no (H4)) GTI frontfanger (noen som vet hvor jeg kan få taki dette?) R32 bakfanger/diffuser (noen som vet hvor jeg kan få taki dette?) R32 eksos (vurderer å gå til svendsens eksos (her i stvng) noen som erfaring med dem anngående lyd? eller bør jeg kjøpe fra en nettside? vist dere hvet om noen bra eksos r32 style til en 1.6 FSI gi lyd :D Luftfilter Led pærer til skiltlysene Fra før av så har jeg felger, senkesett og multimedia radio Klarer dessverre ikke å legge ut bilder av hvordan bilen ser ut idag :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg