bysveen Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 JEg har vært og kjøpt meg nye felger, men problemet er at de felgene er 10x19 med et 35. 235/35-19. går disse på? bilen er ikke senka.[ATTACH]37206[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 (endret) Ja, de vil nok passe på bilen men originalt har du ET47. Maks lovlige er +/- 15 på vær side, dvs 7.5 på en side. Så du kan lovlig bruke ET39,5 felger. Så der kan du få "problem" hos teknisk om du er så heldig og blir stoppet og de ser det. Men om felgen ikke stikker utafor skjermbua, så kjør på :) Selv har jeg kjørt med ET35 felger vær sommer, brukt de på EU kontroller og de har ikke sagt noe på det. Jeg har ET45 originalt. Edit: Ser også at du prøver å bytte til deg ET45 felger? Om du skal ha 19" felger burde du ha ET35-ET40. Jeg er redd for at ET45 felger vil treffe noe inni der. Endret Mars 15, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bysveen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 okey:) så de vil ikke subbe bak? mange som sier det, men mulig de ikke har peiling. jeg vet lite om inpress, men jævla fete felger så er synd hvis de ikke passer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg