RVIDXR Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei,Har lyst og kjøpe meg nye felger til min audi 100 c4,lurte derfor på om noen har noe tips/råd om fine felger som passer til denne bilen? Når jeg skriver passer så tenker jeg hvordan felgene ser ut osv. Håper noen kan hjelpe meg litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Er det noen spesiell størrelse du er ute etter? Skal du senke bilen? Her har du noen forslag. [ATTACH]37189[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RVIDXR Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei og takk for svar,tenkte på 17" i utgangspunktet,senking er jeg litt usikker på,har lurt på det men klarer liksom ikke betemme meg =p Hva heter de felgene på bildet i midten? veit du det? de såg greie ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Er vell "parabol" felger. orginale TT hjul om jeg ikke tar feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg