jesnor Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Har en '82' Opel Commodore 2.8 med firetrinns kasse. Jeg har et problem på bilen som stadig kommer tilbake, Utløserlageret på clutchen ryker stadig vekk og det høres ut som det er en fugl under pansere som sitter og kvittrer. Har vært byttet 2 ganger på under ett år nå og jeg skjønner ikke hvorfor.. Kan det være en annen feil som gjør dette eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Hvordan er lageret i svinghjulet? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesnor Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Hvordan er lageret i svinghjulet? Vet ikke, siden det ikke var jeg som byttet clutch :S Kan det ha innvirkning på at utløserlageret blir ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesnor Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg