yosi4 Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Skifta hjul i dag. det gjorde seg så mye bedre!!! :D [ATTACH]37205[/ATTACH] Penta felger er meget pent på Granada det burde du sjekke ut :blunk: Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_J Skrevet August 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Da skal denne bilen ut på siste reis... Den er så full i rust å teknisk dårlig. må bare ha noen til å levere den for meg på høggeren. Har plukka det jeg har av brukbare deler av den. har og sett på en ny granada jeg skal hente meg. Solgt ny her i Bergen, så den har SP skilter. det har jeg letet lenge etter. [ATTACH]40185[/ATTACH] RS fronten skal av fort som F når jeg får bilen... 2.3 L jub helt identisk til den jeg skal kvitte meg med. bygget om til ghia. Siter Ford Granada 2.3 "ghia" 84mod. X-Ford Granada 2.3 L Jubileum 84mod Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg