kitto Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Prøvd å lete etter noe tilsvarende på nettet, men prøver her å. Jeg skulle vaske bilen , og da flasset klarlakken foran,bak og på sidekjørtet av på små punkter. Jeg fikk med 6mnd bruktbil garanti fra ford, jeg var der i dag å da fikk jeg beskjed om at det går ikke under garantien. Dette har jeg utrolig vanskeligheter med å tru på! Noen som har noen svar jeg kan komme lenger med? fordi jeg vil nødig ikke paye for dette, bilen bør da faen tåle i det minste en vask uten at ting begynner å skje-.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 du forteller ikke noe om bilen, alder, km kjørt, tilstand etc, heller ikke om hvor lenge du har hatt den.... hva folk her gir deg til svar er en ting, bedre om du spør forbrukerrådet her: Bil - Forbrukerrådet.no Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitto Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 det er en ford focus 08 modell. gått 60.000km. Kjøpte den igjennom Ford forhandler. Fikk da med bruktbilgaranti inntil 6mnd eller 10.000 km. Jeg har ikke hatt bilen lenger enn en mnd, og allerede vært innom dem 4 ganger. takk kan prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 ditta burde jo bli dekt av garantien... kontakt naf sine advokater vist du er medlem der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg