Phat Le Viet Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei hei! Jeg har tenkt å montere nye høytalere på bilen min. Har satt opp en liste jeg skal ha i bilen: Rockford Fosgate R600-4D Rockford Fosgate T3652-S Rockford Fosgate Power T165 Hva mener dere om rockford ? snakte med en kompis og han mente rockford va drid. Focal skulle jeg ha. Det er jo skam dyrt i forhold til usa pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hva mener dere om rockford ? Elendig, møkk, dritt, spiller brutalt men ikke pent Focal er bra. Har selv Focal og er fornøyd. Men finnes mange andre alternativer som er MYE bedre enn rockford. Gladen f.eks. DD subbene skal vist være gode Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 har du hørt på frontsettene til rockford? hørte på t2 settet. var ikke noe drit lyd i det. spillter faktisk ganske så rent og forsterkerene er ikke drit. men overpriset mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Rf er overpriset og ikke verdt det.... Du har valgt en klasse D 4 kanalsforsterker, og det vil ikke gi deg noe bra lyd. Frontsettet du har valgt spiller som andre sett i 2000kr klassen, og hva skal du med et par coax i tilegg?? Nei, for den prisen det der koster, så ville jeg helt klart kjøpt noe bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Jeg har alltid hatt Alpine høyttalere og er veldig fornøyd med de. Særlig R serien. Prisene på Rockford er værtfall helt på tryne her i Norge sammenlignet med USA.. Kan spare en del på å handle derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phat Le Viet Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er jo ifra usa jeg tenkte å kjøpe det, aldri i livet om jeg kjøpe i Norge! er jo svindyrt Cossiemk1:Hva sier klasse "D" forsterkeren ...? Det va noen fra sonic electronic som valgte det for meg, han mente det var gudd :P Men ikke vet jeg Har aldri hørt disse før så kan ikke si noe, men i følge de som har kjøpt det fra siden mener det er bra. Smak og behag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg