Lars Verde Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei, som tittelen sier så skal jeg trekke om setene i en Chevrolet starcraft, de er to sofaer, de skal trekkes i skai. Tingen er at jeg ikke aner hvordan jeg skal få det til bra, så er det noen flittige folk her som har noen tips eller kanskje en guide så hadde det vært kjempe flott :D Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Kolstad Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Du kan jo prøve og søke etter hjelp på noen russeforum kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja ville gjort det, men sliter med å finne noen :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg