Eye Candy Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 16" BBS felger 4/114,3 med 205/45 fulda extremo dekk med bra mønster selges hbo 6000,- Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 .. Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 få en mail adr. så kan jeg sende bilde Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Eye Candy få en mail adr. så kan jeg sende bilde press 2 send Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Eye Candy få en mail adr. så kan jeg sende bilde send en mail til meg også:) mail her Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Kan se bilder av felgene i denne linken. Eneste forskjellen er at de som selges er BBS IKKE bss, som er kopien! http://www.bbs.com/raeder_gross/RX.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg