drpfeffer Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei! Har vært på eukontroll og fått mangellapp på slitt frontrute (2er feil) Dette er jeg ikke enig i, der er ikke et eneste steinsprut i ruta og ingen sprekker. Karen på verkstedet sier at den er slitt av sneskraping. Jo der er litt hvis man virkelig leter, har ikke en eneste gang i løpet av det år jeg har hatt bilen følt at der var problemer med at se ut av frontruten. Regner med dette bare er tull og at de gjerne vil selge meg en ny frontrute, og nu da feilen er rapportert til vegvesenet er der vel ingen vei utenom at jeg må på etterkontrol med en ny frontrute..? Er det mulig at starte forfra på eu-kontroll på et annet verksted uten å nevne at der allerede er mangellapp på bilen? Mvh. drpfeffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Dra på etterkontroll på et annet verksted, hvis det er som du sier, burde det ikke være noe problem. Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei! Har vært på eukontroll og fått mangellapp på slitt frontrute (2er feil) Dette er jeg ikke enig i, der er ikke et eneste steinsprut i ruta og ingen sprekker. Karen på verkstedet sier at den er slitt av sneskraping. Jo der er litt hvis man virkelig leter, har ikke en eneste gang i løpet av det år jeg har hatt bilen følt at der var problemer med at se ut av frontruten. Regner med dette bare er tull og at de gjerne vil selge meg en ny frontrute, og nu da feilen er rapportert til vegvesenet er der vel ingen vei utenom at jeg må på etterkontrol med en ny frontrute..? Er det mulig at starte forfra på eu-kontroll på et annet verksted uten å nevne at der allerede er mangellapp på bilen? Mvh. drpfeffer Hvis du er uenig i eu-kontrollen som er utført kan du klage. Klagen må rettes til statens vegvesen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Trenger da ikke å være verre enn å polere ruta for så å vise den igjen vel? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Oppsøk en av Statens Vegvesen sine kontrollstasjoner og hør hva de mener, alternativt ta en ny kontroll et annet sted. SVv registerer bare om bilen er godkjent eller ikke, så du kan ta så mange kontroller du vil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg