SirAnderz Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Da er det endelig komt noe som vil glede deg ! OL forbundet har nettopp funnet ut at det kommer en ny gren til neste ol.. Nemlig rally, så det kommer til og bli en audition, der du skal spille i en racing simulator, også dem som kommer videre for prøve seg i ekte bil. Grunnen til at det ikke blir audition og for eksempel en av Solberg gutta ikke skal kjøre, er for at det er nettopp det som er vitsen.. Det må være en som ikke er "kjent".. Så alle der ute som har lyst til og kjøre rrally og vet det er flinke, MELD dere på.. Så dette her i nyhetene idag tidlig - og det kommer en sak om det på VG.no snart.. Der blir det påmelding BLA. Du må være over 18år.. Håper det blir noen av dere da karer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Host ... husk det er 1 april i dag ... host... PS: for å svare på Topicen ... (siden det er et spørsmål) Nei det gjør jeg ikke ... blien slår nedi på fartsdumper i hastightene der dumpene er .. tenk på den i skogen!! jøss Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Noen som har gått på ei litta aprilsnar her? Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 :D Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Jeg hørte på radioen at de skulle lage fartsdumper på E6 ;D Trodde på det noen sekunder før kollegene mine sa det var 1.april. Haha, det er jo NORGE og Thorild Skogsholm så man kan aldri være helt sikker....Kanskje det VAR sant?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg