10minutemail Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hei! Har hatt et lite uhell med bilen, og trenger i den forbindelse ny frontfanger. Har tenkt på å kjøpe R32-look istedenfor vanlig, da jeg synes denne ser mye bedre ut, uten å overdrive på utseende. Prisen er jo veldig grei, og har også fått tilbud på lakkering som ikke var alt for galt. De som evt vil lakke den spurte også om jeg vil ha den montert av dem, isåfall ville det komme et tillegg på 2300kr (!!!!) for bare montering. Har prøvd å søke litt rundt, men finner bare filmen o.l. hvor fangeren taes av, ikke festes på. Er det noe ekstra stress med R32-fangeren i forhold til den vanlige, som gjør at de kan kreve en så sinnsyk pris for å feste den på igjen? Har skjønt det slik at en dreven person tar av originalfangeren på ~5 minutter.. Håper noen har erfaring med dette. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 fronten går lett av. Tar maks 5min om man har gjort det før, eller veit hvor skruene sitter. Det å sette på ny vil nok ikke ta så mye mer tid Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
10minutemail Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Takk for hurtig svar! Har sett den ja, er derfor jeg stusser over at de mener det er så mye jobb å feste den på igjen. Vet ikke om det er noe spesielt med R32-fangeren, men 2,5 timer arbeid høres utrolig ut for en frontfanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 2.5 timer for å montere er mye. Men det kan være 2.5timer til å tilpasse front fangeren da før lakkering. Den R32 fronten jeg bestilte til golfen jeg hadde tidligere passet ikke helt 100%. Så det er ikke det de mener da? Løs front x antall kr. Ferdig tilpasset til bilen, og montert 2300kr Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
10minutemail Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 De skriver bare at montering er en del jobb og skruing, ikke vet jeg hva som ligger i det.. Har sendt dem et svar og spurt, så får vi se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
10minutemail Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ser ut til at han hadde misforstått litt, og ville gjerne se fangeren nå før han ga en endelig pris, hehe.. Er det vanlig at disse må tilpasses før de passer skikkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Mye av stylingen man får kjøpt må man gjerne fin pusse for at det skal se bra ut. Noe er man heldig med og har perfekt fit, mens andre har jeg hørt måtte jobbe i flere timer for å få det til å passe Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
10minutemail Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 (endret) Imponerende raskt svar, hehe! Får vurdere saken da, blir fort dyrt dette her i tillegg til resten som må gjøres / har blitt gjort, men er samtidig litt opptatt av at ting skal se OK ut.. Småskader osv irriterer meg lett. Dette er sånn fangeren som står på nå ser ut per i dag: Er en sprekk ca på midten, den underste delen passer ikke helt, en liten lakkskade (5x5cm) som ikke vises her og det mangler deksel til venstre og i midten, vet ikke hvor godt dette kan fikses, hehe.. EDIT: En sprekk.. riktigere sagt knekt på midten der.. Endret Februar 12, 2013 av 10minutemail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ja, sitter her på forumet og så meg rundt og da så jeg at du hadde svart :P Din front var veldig lik min da jeg hadde en golf :P [ATTACH]36607[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
10minutemail Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hehe, manglet litt der og ja.. Får se om ikke en skraphandler eller noe i nærheten kanskje har en vraket golf med dekslene som mangler.. Kom akkurat på den motorvarmer-kontakten og, lager vel litt ekstra jobb på en evt ny fanger... Har aldri brukt motorvarmeren før, og har heller ikke de nødvendige ledningene, så kunne lke godt fjernet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg