Gå til innhold

Bilar som kan koble mellom 4WD og 2WD

Ranger emnet


Papi.

Anbefalte innlegg

Ser etter ein ny bil, og har då ynskje om å kjøpe ein firhjulstrekkjar, som eg kan koble ut når eg ikkje har behov for det. Behovet mitt er i grunn ein - mest mogleg - økonomisk bil, som eg kan koble til firhjulstrekk til, når eg har behov for dette. Kva bilar har dette? Hilux har dette, køyrer ein slik leigebil no, men ka andre bilar har dette? Justy også,om eg ikkje tek heilt feil?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ha sett ein reklame med ein Citroen C4 Aircross. ASX og Outlander har det også. Eller så har du bilar med Haldex sitt system. Eller er det eit godt gammeldags manuellt system du er ute etter?

Pajero kan kjøres med drift på bare bakhjula.

Det same gjeld Pathfinder.

Kva slags prisklasse er det og kva årsmodell er du ute etter ca?

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgongspunktet er eg ute etter litt eldre bil, mellom 20.000 til 70.000 NOK, men alle veit korleis "budsjettering" av bil går.. Budsjett på seksti, men for ti får man ein som er litt nyare i tilsvarande stand, legg ein på fem til, so kan ein få ein eldre med ein betre stand, og legg ein på ti til, so kan ein få råda til ein tilsvarande modell av eit anna merkje, so legg ein på ti der, so går ein attende til "gamle" merkjet, og allerei der har du sprengt budsjettet du i utgongspunktet hadde..

 

Eg tenkte meir på manuelle system, der eg sjølv vel dette. Eg køyrer ein 2012 Hilux no, der eg køyrer bakhjulstrekk til vanleg, og når eg treng det, koblar eg inn firhjulstrekket. I utgongspunktet er eg ute etter ein nyttig pendlebil, som har lågt forbruk, men som er passelig høg under buken. Firhjulstrekken brukar eg stort sett berre vinterhalvåret, og då er det greitt å kunne køyre med mindre motstand elles nåre g faktisk ikkje har bruk for same framkomligheita. Har sett på Nissan Navara, ser desse har ein ekstra spake, er dette kun mellom høg og låg firhjulstrekk, eller har den også tohjulstrekk?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navara kan man kjøre som bare RWD.

 

Mindre biler med utkoblebar 4WD:

Diverse subaru opptil tidlig nittitall.

 

Det man skal tenke litt på, er at bilen bruker ikke mindre om man likevel drar med seg drivverket, man må ha ett system som kobler ut både på fordelingskasse og ute på nava. Mange systemer har ikke frihjulsnav, og de som har krever litt egeninnsats. Suzuki har ett system med vakuum som frikobler drivakslene foran når du setter den i 2WD, dette på Grand-Vitara /XL-7

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det då andre bilar enn dei eg har nevnt, som då brukar forholdsvis lite drivstoff, framleis med diesel og 4WD? Om det ikkje betyr noko om eg har 4WD eller 2WD innnkobla, så er det faktisk ikkje behov for meg å ha anleiinga til å køyre 2WD, heile poenget for meg er at eg har ein bil med 4WD, er passe høg, går på diesel,og ikkje er inn i granskauen dyr i innkjøp.. Gud, valgets kvaler..

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår