bilproffen88 Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 har kjøpt meg en billig honda civic, kosta meg 2,5 tuber med majones. den har noen slitasjefeil blant annet: gåent ketsjup lager, kast i coilen, vann i vognkortet, grønn overledning og trenger nye motorfester til kanin. planlegger å få ferdig coilen og vognkortet i dag! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Vann i vognkortet er en kjent feil på disse bilene dessverre... Unner ingen den lange prosessen på Statens vegvesen for å få nytt vognkort! 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paranoid Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 vess du vil bli kvitt kastet i coilen anbefales det på det stærkeste å putte på en v6 påhengs motor ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilproffen88 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 fant nettop ut at desverre er også rekke 6'ern påhengsmotoren har 3 skjærte sylindre og glødepluggene er utslitte! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paranoid Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 hadde desværre samme feilen på min bil... bare å skifte dekk å sylindrene er bra igjenn :) husk å smøre med majones før du setter på nye plugger og du slipper etter tenninga ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilproffen88 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 ja, stemmer det! men må ha ny forstilling til bakfangern, sånn at jeg blir kvitt grønn overledning. men fant også ut at desverre har jeg selvantenning i bakdøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 hadde desværre samme feilen på min bil... bare å skifte dekk å sylindrene er bra igjenn :) husk å smøre med majones før du setter på nye plugger og du slipper etter tenninga ;) Er til å bli paranoid av dette her... 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Forumtrolling, en person har laget seg to brukere. Flyttes fra Stripa og stenges i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg