krikal11 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Som tittelen sier har jeg funnet ut at bunnpannen i min Audi A6 1.8T er defekt. Det lekker olje. I tillegg lekker det kraftig kjølevæske i bakkant av motor. Mine spørsmål er: Er det farlig å kjøre bilen 10-15km til verkstedet? Hvor mye bør en slik reperasjon koste? vet at bunnpannen koster 1200. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Å kjøre uten olje på motoren er farlig for motoren ja, men hvorfor ikke bytte bunnpanna selv? Er veldig enkelt. Kjølevesken må du bare fortsette å fylle på. Følge med på tempen på motoren, kanskje lurt å gjøre det på en av de kaldeste dagene Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg