yosi4 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Er jo bare og prøve så finner du ut av det hehe :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Går ann og bytte over da jeg skal godkjenne senkesettet. Skal ikke senke noe stort før sommern uansett. Så fæle veier her så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Felgtips blir vurdert!!! Helst med kant, gjerne Finn link etc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Ta deg en tur innpå bcracing.no :) Fine felger til fine priser der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Ta deg en tur innpå bcracing.no :) Fine felger til fine priser der:) Dårlig utvalg til 5x100 :( likte Japan felgene på tilbud, men 4x100 dessverre! Fikk bestilt ratt idag og senkesettet har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Hva med Partsandretards.no? Har ikke de mye til golf? Hvorfor anbefalte du ikke dem RsTurbo? :P Trodde VW folk handla masse dær.. :scooter: Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Joda.. du har jo p&r også da! hehe.. glemte helt dem jeg men.. Jeg har handla litt der hvertfall, kanon service fra dem :) Ta en titt der du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Joda.. du har jo p&r også da! hehe.. glemte helt dem jeg men.. Jeg har handla litt der hvertfall, kanon service fra dem :) Ta en titt der du :) Vurderer sterk Aez Simas felger med skikkelig strekk! Hva trur dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Vurderer sterk Aez Simas felger med skikkelig strekk! Hva trur dere? Strekk kan bil veldig fint om du finner noen råe felger. har du sett på QWT - Alt av deler til bil - felger, understell, bremser, eksos, turbo, xenon ? masse tøffe felger der inne. Og inne på VACN er det liste over hvor breie felger du må ha for og få riktig strekk :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Strekk kan bil veldig fint om du finner noen råe felger. har du sett på QWT - Alt av deler til bil - felger, understell, bremser, eksos, turbo, xenon ? masse tøffe felger der inne.Og inne på VACN er det liste over hvor breie felger du må ha for og få riktig strekk :) Endte opp med Aez Simas felger. 17". Brukte, så skal poleres godt opp igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Fikk gjort masse igår! Fått gjort masse idag! * bytta viftereim * Sota bryter panelet til anlegg og spredere * Rydda opp i ledninger bak spillern * lagt opp 2 diskanter under setene bak * Byttet til nye 6x9 i hattehylla * Montert powerfilter * Nye lykter forran * Nye lykter bak * fikset ett problem med vindusviskern * Fikset lyset i dashen * Fylt olje * Fylt vann * Gitt den en vask innvendig og utvendig! Grill og lykt av! Emblemfri grill er bestilt og kommer imorgen! Ny lykt til høyre! Ny lykt til høyre! GRRRR Ny lykt bak. Powerfilter for litt kulere lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Biltema Kon filter?..hadde vært bedre med innsats filter i orginal boksen :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Biltema Kon filter?..hadde vært bedre med innsats filter i orginal boksen :) Biltema filter ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Får uansett ikke mer effekt ut av noen sånne åpne filter.. For litt fetere lyd så tror jeg biltema sitt duger ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 (endret) Får uansett ikke mer effekt ut av noen sånne åpne filter.. For litt fetere lyd så tror jeg biltema sitt duger ;p nei det er sant man ikke får effekt økning det jeg tenkte på var hvordan noen tørr og montere ett slikt filter på bilen sin.Så mye dritt som biltema selger hadde jeg aldri brukt filter derfra gud veit hvor mye eller lite møkk de filtrene slipper inn. :wonder: Endret Februar 6, 2013 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg